Seriös?

Ville bara berätta om en ganska så konstig blogg jag har läst i lite då och då under nån månad...
Killen är helt besatt i Blondinbella och konstiga blandningar av mat? Han har endast lagt ut 2 bilder på sig själv i bloggen och både bilderna ger mig värsta skrattanfallen :D

Detta är utdraget ur hans blogg:

"Det blev en pommesfrites-tallrik med en ost- och skink- fylld rostmacka. Jag hällde även på lite lönnsirap som egentligen var till för pannkakorna men jag tyckte det passade bra ändå. Tyvärr hällde jag nog på lite för mycket sirap annars var maten GULD!"



Det här ska då föreställa det han ätit. Det jag vill nu är att ni läsare ska ta er tid att kolla lite i hans blogg och berätta om ni tror att han e seriös eller inte?
Vore roligt att höra vad ni tyckte, själv tror jag att han är lite störd eller något haha!

Här har ni hans blogg:
http://minakulor.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Amanda

Störd! :P

2009-09-11 @ 00:33:25
Postat av: smr

omg vilken sjuk kille, värst är inlägget när han berättar om bellas "är stolt över sin kropp"... hade varit rädd om jag var hon



snygg blogg föresten

2009-11-04 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0